هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

ببخشید :(

خب مگه من چی گفتم  


من فقط نگران بودم



"بابت همه چی ممنونم دیگه جوابتو نمی دم

قهر قهر قهر "


آخه دلت میاد ؟ من طاقت قهر و ندارم سریع اشکم راه میفته ها


"من دلم از همه جا پره تو هم بدترش کن هی
دمت گرم"


جلوی این همه آدم که اینجا رو می خونن قسم میخورم که منظوری نداشتم ببخشید اصلا من لال میشم


"بابا اصلا ولم کنین همتون

خستم به قرآن"


قلبم درد میکنه


"کاش من بمیرم که این همه از دست من هیچ کس اذیت نشه"


چرا تو من بمیرم ... تو که دردسری نداری منم که همه رو اذیت می کنم منم که اشکه همه رو در میارم ...منم که خیلی بد و مزخرفم ...منم که خیلی ...


"اصلا دیگه نمیام

خدافظ واسه همیشه"


عیب نداره دلی نمونده که بشکنه


کاش اشکام و میدیدی و میبخشیدیم 


پی نوشت:

-خواهش میکنم کسی چیزی نپرسه ... خواهش میکنم ...

تا اون حرفایی که زدم و دله یکی و ناخواسته شکستم و جبران نکنم دیگه نمیخندم ...