هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

من دیگه

هر آدمی 3 جون داره

وقتی هر 3 تا جونش و بگیرن دیگه زنده نیست

مثه من

اولیشو 5 سال پیش خونوادم ازم گرفتن

دومیشو میلاد ازم گرفت

سومیشم آدمی ازم گرفت که گفت داداشمه ولی به اندازه پشیزی به حرفام اهمیت نداد . و نتونست جوری بره که حس کنم آدمم ! غرورمو زیره پاش له کرد .

و حالا که واسه چهارمین بار ...چیزی که نباید میشد شد . حرفایی که نباید میشنیدم و شنیدم ...

دیگه این نگینه لعنتی مرد

دیگه روحش زنده نیست

شده کسی که فقط جسمش زنده است روحش مرده

دیگه جونی نداره که بخوان ازش بگیرن

نه عشق داره...نه عاطفه و نه احساس

میخوام یه آدم آشغال شم .... دیگه نه از چیزی میترسم نه از کسی .

دمه همتون گرم که اینقدر راحت یه نفر و کشتید ....

حتی برنگشیتد ببینید چی داره به سره یه آدم میارید .

همتون با قانونای مسخرتون آتیشم زدید

میخوام تنها باشم ...تنهای تنها ...

دوست دارم زودتر بگذره که مزه ی آشغال بودن و حس کنم ...

میخوام ببینم آدمه بد و بی وجدان بودن چه مزه ای داره ...

نمیخوام حرفی در مورده نوشته هام بشنوم . نه خصوصی نه عمومی نه تلفنی نه اس ام اسی

نه نیاز به کمکه کسی دارم نه نیاز به حرفای کسی

دوست ندارم کسی اس بده و حالم و بپرسه یا بخواد کمکم کنه .

من تصمیمو گرفتم .

گوشیم فعلا روشنه . ولی اگه کسی اس ام اس زد یا زنگ زد و خواست کمکم کنه یا حالم و بپرسه یا هر حرفی در مورده نوشته هام بزنه ،هرکسی که باشه بدونه هیچ حرفی گوشیم خاموش میشه و دیگه روشن نمیشه


+ بازم تاکید میکنم نیاز به کمک ندارم .

+ چه قدر ساده و احمقم یا بهتره بگم بودم ...