هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

آلبالو خانومی...

بعضی وقتا یه چیزی رو دلت سنگینی میکنه که هیچ جوری نمیتونی بریزیش بیرون ! یعنی از قانع کردن دیگران واسه باور چیزی که هستی خسته شدی ! 

چند روزه خواستم اینجا رو هم همراه آلبالو آپ کنم دیدم دیگه نمیتونم از دلم بنویسم . 

شاید بعدا تونستم . ولی فعلا نمیتونم ! 

شاید فردا ... شاید پس فردا ! شاید هیچ وقت دیگه ننوشتم . 

البته داستانم رو تا آخرش همین جا آپ خواهم کرد

این ارسال و زدم که فقط بگم اگر یک وقتی دنبالم گشتید و اینجا نبودم همیشه تو وبلاگ خاطرات آلبالو خانومی میتونید پیدام کنید . یعنی همون وبلاگ قدیمیم که توش اکثرا شادی هامو مینویسم ... 

راستی اتفاقی نیفتاده ها ! کلا دیگه اینجا رو دوست ندارم . 

موفق باشید


راستی ! فعلا قالب نظرات و با یه پیغام گیر عوض کردم که پیغاماتون خصوصی و مستقیما یه ایمیلم برسه .

نظرات 9 + ارسال نظر
یکتا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

بازم خوبه که مث خیلی ها نابدید نمیشی
خدا رو شکر که هستی
حالا اینجا نه جای دیکه
ممنونم نکینم
دوست خوب و مهربونم

. سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

میفهمم ابجی جونم.منم توی اون وبلاگ راحت نیستم...
حس نفرت بدی ازش دارم نمیدونم چرا؟ولی با این حال دلم نمیاد پاکش کنم...
انگار سرشت خوده وبلاگمو دوست ندارم یه حس بد...حیفم میاد که اونجا مینویسم...
اگه یه کوچولو فک کنی شاید یادت بیاد دلیلم برای داشتن چنین احساسی چیه...!
ولی چیزی هر بار که میخوام حذفش کنم مانعم میشه...
نگین جونم...

delniya پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

chera dg injaro doos nadari negeniam:(

دختر شمال جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://r00zaneh.blogsky.com/

خدا رو شکر که مشکل برطرف شد از همین الان هم عیدت مبارک ، هم سال نو مبارک یه عالـــــــــــــــــــمه بوس بوس
ایشالا که سالی پر از شادی برات باشه عزیزم

سحر شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://romoze-eshgh.blogfa.com

عیدت مبارک

نگین سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://hobaaab.blogsky.com

سلام نگین جون
من همه ی داستاناتو مرتب میخونم ولی راستش و بخوای بعضی وقتا تنبلی میکنمو کامنت نمیذارم.
نمیدونم چی باید بگم آخه
اون پستی که واسه داداشت گذاشته بودیو بعدش حذفش کردی خیلی قشنگ بود، من که آخراش اشکم دراومد بخدا
ی بار دیگه اومدم بخونمش دیدم حذفشکردی.
کلی ناراحت شدم
ولی نگین آرزو میکنم اون دل کوچیکت هیچ وقت نگیره
همیشه شاد باشی
و موفق خانم وکیل باشی

baby چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://memoirs.blogsky.com

سلام نگینم. خوبی گلی؟
آپم.
شاد زی بانو

a&m چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://kooche-baghe-tanhaei.blogfa.com

سلام سال نو مبارک
من آپیده ام ای دوست
منتظرم که آمدنت نکوست
ببین اینجا آروم گفتم وگرنه نیای با قاشق داغ مییام سراغت
گفته باشم
تا تهدیدشون نکنی ها انگار نه انگار
[شیطونک]
خیلی حواستو جمع کن ومراقب دلت باش
چون برام خیلی عزیزی
ارزشتو همیشه حفظ کن
یا علی

mmmmmm چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

faghat mikhastam begam chera un ketab 11 minute ro azash sohbat karD?
kheili ketabe cherti bud
webe khodetam ke bastidhhhhhhh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد