هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

بهترین آجی !!!

  



Sweet-Sister-1.gif



Youre-The-Best-Sister-2.gif 


مینوی من این جمله ی پایین براش همیشه صدق میکنه !

Sister-1.gif



دووووست دارم آبجی کوشووووووولوووو


میدونم واسه جبران این همه مهربونی و محبتت هیچ کار نمیتونم بکنم ! ولی این ارسال رو زدم که بدونی چه قدر برام مهمی و چه قدر ازت ممنونم که تو ناراحتیام همیشه پیشمی ...


واسه زدن این ارسال و واسه اینکه خیلی خشگل باشه نزدیک 45 دقیقه وقت گذاشتم.فقط واسه آبجی مینوم

نظرات 11 + ارسال نظر
یکتا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ق.ظ

ایول جه بست شادی
خوش به حال مینو
شاد باشی همیشه
داستانت و فؤجراموش نکنی؟
منتظر بقیه ش ام

یکتا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ق.ظ

وای جی نوشتم

تصحیح میکنم:

داستانت و فراموش نکنی

٤ صبح کامنت کذاشتن این دردسرا هم داره دیکه

ممنون اومدی بیشم نکینم

آرمان. شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

ارزش وقت گذاشتن رو حتما داشته که اینکار قشنگ رو واسش انجام دادی
خوشا بحالش

یه داداش خوب نمی خای؟

MINOO...! شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام خانومی!
مرسی عزیزم این کارا چیه میکنی نگین...چرا اینقدر منو شرمنده میکنی...آب شدم بخدا
از این کارا نکن آبجی قلبش ضعیفه....!
وای چطوری من این همه محبت تورو جبران کنم...
قربونت برم چقدر این عکسها نازنالهی این خرگوشه که ادامه ی اسممه ...
.
بابا من اینقدر هام خوب نیستم...این نگین از بس خودش خوبه فکر میکنه من هم خوبم...
ابجی قربونت بره هرکاری کردم وظیفم بود...

بووووووووووووووس:*

به افتخار ابجیم که اینقدر زحمت کشیده ووقت گذاشته یه کف مرتب بزنید
مرسی نگینم...مرسی...واقعا ممنون...
فرشته کوشولویه خودمی دیگه....
بهترین صفتی که میتونم درمورد نگین بگم...فرشته کوشولو



مراقب خودت باش ...
لحظاتت آرام وبی دغدغه!ب

. شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

رمز رافرستادم به بی مسعله!

آلوچه شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام خوبی؟؟؟
وای چه آبجیه خوبی
خوش به حالت
خوشحالم که یه آبجیه به این خوبی داری
همیشه هواشو داشته باش
نگین جوووووووونم
دوست داررررررررررررررررررررررررم


خاطرات دانشجو شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

آخی چه آبجی خوبی
مرسی گلم که میای پیشم

نیم وجبی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

وای خوشبحال آجی تو که اینقدر به فکرشی

دلنیا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

خوش به حال مینو که اینقدر دوسش داری:دی

s شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://sinasx.blogfa.com

[سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی :S017:]

Arash یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.lovelorn.rozblog.com

خوش به حال مینو!
که اینطوری ازش تقدیر میشه
و خوش به حال تو نگین جون که چنین دوست خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد