هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

همه دارن میپرن ! :"(

ساره پر ...

علی پر ... 

یگانه پر ...

موچه پر ...

نیما پر ...



وقتی ساره رفت هرکاری کردم که پیداش کنم ... حتی به دوست پسرش رو انداختم! ولی نشد که نشد ...

یگانه هم که هیچی ندارم که پیداش کنم ...

فک کنم خودم تنها کسی باشم که بعده 3 سال هنوز گم نشدم !

اولین وبلاگ خاطراتتم تقدیر سوخته ...

دومی دختری در آرزوی پرواز ...

سومی خاطرات آلبالو خانومی (که هنوز هم توش مینویسم)

و چهارمی وبلاگ هیچستان ... 

اولی و دومی رو بستم .

چرا اینقدر زود به آدمایی که هنوز ندیدمشون دل میبندم و میشن عزیزتر از دوستای واقعیم ؟!

نکنه جدی جدی مشکلی دارم !



بسی حالمان گرفته است ! 

شاید خنده دار باشه ! ولی اینقدر دلم و میشکنن همه خواسته و ناخواسته که شبا که میخوابم میگم خدایا ! نازگل و مینو رو همینجوری نیگه دار ! تا آخرش دلمو نشکونن ! حتی یه ذره ! ...آخه هر وقت به کسی فکر میکنم که دلم و شکسته ناخواسته این دو نفر تو ذهنم میان . آخه هیچ وقت حتی ذره ای از دستشون دلخور نشدم و همیشه خوشحالم کردن ...جالبه بدونید این دو نفر رو هم بنده ندیدم اصولا و اینقدر دوسشون دارم و برام مهمن! 


خیلی سعی میکنم دوباره نرم تو خودم ...مثه دو سال پیش ولی واقعا روم فشاره و دارم اذیت میشم . از همه چی خسته ام ... انگیزه ای هم واسه ادامه ندارم ! سعی کردم حتی روزایی که کلاس ندارم رو خونه نباشم تا کمتر فکر کنم . 


بعضی وقتا فک میکنم واقعا یه تختم کمه ! دو تا شخصیت کاملا متضاد دارم  !یه شخصیتم (که ظاهریه بیشتر ) شدیدا شاد و سر زنده و سره حال ! ولی باطنم اینیه که اینجا مینویسم !

این تنها تناقضیه که تو زندگیم دوسش دارم !

کی باور میکنه نویسنده ی وبلاگ آلبالو من باشم ! ؟

کامنتای اون وبلاگم و که میخونم همه خوشحالن ازین که خوشحالم !

البته من وقتی شادم تظاهر به شادی نمیکنم ! در اون لحظه واقعا شادم ! ولی لحظه ایه و زمینه ی اصلی احساساتم غمگینه ... 




پی نوشت : 


- قربون آبجی مینوم برم من که وقتی فهمید ناراحتم زنگ زد و با حرفای قشنگش کلی دلم و شاد کرد ... آبجی من تو یه فرشته ای ...


- یه دلیل کوچولو ولی شدیدا تاثیرگذار (روی خودم) واسه تغییر قالب دارم ! یه مدت قالب رو عوض کردم که اون دلیل برام کمرنگ شه ...


نظرات 33 + ارسال نظر
یواشکی های من پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ق.ظ http://www.hellish-notes.blogfa.com

آآآخ
حرف دل منو زدی!!

آرمان. پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

اره همه دارن می پرن. گاه حتی بدون خداحافظی
با احترام به سلیقه شما
قالب قبلی را خیلی دوست داشتم
بهم حس خوبی میداد با اینکه من سرخ پرسپولیسی ام

آبجی نگین ! دوستان جدید پیدا کن

آلوچه پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام عشقم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناراخت نباش شاید دوباره برگردن عزیزم

قالبت خشنگه

به مینو بگو خیلی دوسش دارم
آخه نگین جونم دوسش داره...............

دوست دارم دخمل
بووووووس

خاطرات دانشجو پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

میدونم برام رمز گذاشتی میگم این رمز چیه ؟من اصلا در جریان نیستم نمیدونم چیه؟!!!

مهتاب پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://moonlight-m.blogsky.com

سلام نگین جونم.
این حسو تجربه کردم.اینکه فکر کنی حتی کوچیکترین دلخوشی هاتو از دست دادی...
راستی قالب جدید مبارک . این قالبو از قبلیه دوست تر دارم

نینا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://ninna.blogsky.com

اوهوم میدرکم
منم اینقده دلم واسه دوستای خیلی قدیمی تنگ میششششششششه
از همه بیشتر واسه نگار که یدفه ای رفت. هیچ نشونی هم ازش نیست :(

خیلیا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام.
شاید.
به هر حال می۳۰ که اومدی.
بازم بیا و سر بزن...

نازگل پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

نگینی جونم

قربونت برم من چرا باید دل تو رو بشکونم اخهههههههههههه

دوست جون به این نازیییییییییییییییی

خودتم میدونی چقدر دوست دارممممممممممم :*:*:*:*

بووووووووووووس :*

نیم وجبی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

ببین من هنوز پر نزدم نیگاااا
قالب بلاگتو خوب تر شده
بازم دوس داشتی هی عوضش کن هی عوضش کن
موفق باشی عسیسم

الی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ http://18esfande1387.blogfa.com/

اولا که قالبت خیلی نازه
آره منم به دوستیام اعتقاد دارم. دقت کرده باشی میبینی همیشه یه تعداد ثابت برام کامنت میذارن.دوستام برام ارزش دارن.تو یگانه نسرین نی نی خانومی .شاید چون تو لحظه هایی که نمیشه از آشناها کمک خواست شما بدون بهانه بهم کمک میکنین...

Arash پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.lovelorn.rozblog.com

سلام نگین جونم!
من که هنو هستم!
دیــــــــــــــــــــــــدی؟
هنوز هم دوستتم!

ولی این که تو از رفتن دوستایی که نمیبینیشون و ندیدیشون و نمیشناسیشون اینقدر ناراحت میشی خیلی بده یعنی این به نظر من یه مشکله و یا شاید هم وابستگی عجیبی نسبت به افراد مجازی پیدا کردنو دوست داری و میخوای از خود واقعی فرار کنی! که البته خیلی الان زیاد شده بین جوونا!

تو باید سعی کنی اعتدالو رعایت کنی! طوری که به خودت هم فشار نیاد!

مواظب خودت باش نگین جون!
اینطوری هم خودتو اذیت نکن!

مقداد پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://toranj-star.blogfa.com

اول از همه قالب نو رو بهت تبریک میگم دوما،این مساله داره واسه منم پیش میاد؛ دختر مردابی هم رفته و وبلاگشو حذف کرده بدون اینکه حتی یک کلمه چیزی بگه از اون روز تا حالا خیلی ناراحتم و به این فکر میکنم که چرا سمیه رفته؟!
خب به ما هم بگین که چه مشکلی هست که دیگه نمی نویسین و وبتونو حذف میکنین؟! منم یه بار شکست سنگینی خوردم ولی هیچوقت وبمو حذف نکردم و قصد حذف کردنشم ندارم.
در آخر هم واسه دوستات دعا میکنم که برگردن و هم واسه سمیه

دختر شمال جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com/

خب عوضش منو پیدا کردی قالب نو هم مبارک ، واقعا لازمه آدم هر چند وقت قالب عوض کنه

شهریار جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

خیلی سخته اینکه سعی کنی دوستایی رو که دوستشون داری برای همیشه پیشت بمونن در حالی که واسه اونا تقریبا میشه گفت اهمیتی نداره . البته من دیگه به از دست دادنشون عادت کردم ولی تو رو نمی دونم.از نوشته هات پیداس که دوست خوبی هستی ولی اینکه بعضی یا از پیشت میرن بدی تو نیست شاید لیاقت یه دوست خوب رو ندارم
چند وقته دارم دنبال چیزایی میگردم که واسه همیشه پیشم بمونن بهم آرامش بدن و بهم کمک کنن که هر چه بیشتر از این دنیا و ادماش دوری کنن ... شاید این تنها راهه!!!

دقیقا همینطوره شهریار در واقع اونا واسه من مهمن !‌ولی من واسه اونا مهم نیستم ...
در مورد خطه آخرت ... آره منم خیلی دنبال یه همچین چیزایی گشت ... اگه پیداشون کردی به منم بگو !‌من که به نتیجه ای نرسیدم

شازده کوچولو جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://lepetitprince.blogsky.com

فدات شم من که اینقده مهربونی. انشالله که دوستات برمیگردن هرچی زودتر.

یکتا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://yekta-narvan.blogsky.com

عزیز دلم مشکل نداری
بس که مهربونی و خوبی که اینقدر دوستات و دوس داری
من لینک های زیادی با اسم آلبالو خانومی دیدم
اما نمیدونستم تویی
منم مث خودت تضاد دارم
یه وب بی احساس در واقع شاد
و یک وب منه درونی
نکین خوبم همین طور مهربون باش
قالبتم قشنکه

پیمان شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://peyman1372.blogsky.com

سلام دوست عزیز.وبلاگ قشنگی دارید به منم سر بزنید. خوشحال میشم.

دلنیا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام نگین جونم
خوبی عزیزم؟
اول اینکه بابت خواب بگم که قربون دل پاکت:* و کلی خندیدم واسه ی فرشیدم تعریف می کنم:دی
دوم اینکه ما ایرانی ها همینیم عادت داریم ظاهرمون با درونمون فرق کنه...مثل تعارف ها....
منم این جوری بودم...اما الان دیگه نمی تونم باشم
مراقب خودت باش عزیزم:*

MINOO* شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

سلامممممممممممم ابجی گل خودممممممممممم
خوبی عزیزم!آبجی نباشه ببینه تو حالت گرفته
-
گاهی ما ناخاسته وبه دلایللی مجبور میشیم کارایی را بکنیم که اصلا دوست نداریم...شاید دوستات عزیزم به دلایلی ناخواسته اینکارو کردن!خوشبین باش!بخاطر همین رفتارای عجیب غریبه مونه که همه ازمون فرار میکنن
وقتی میبینن به سرعت رفتارمون تغییر میکنه احساس میکنم ادم دورو یا ریا کار یا دروغگویی هستیم!گرچه نظر بقیه مهم نیست ما برای خودمون زندگی میکنیم نه برای بقیه!
-----------------------
توی نظراتت نظری را دیدم که دنبال ارامشی پایدار وهمیشگی بودن
بدون تاملی میگم
این ارامش را تو خودتون جستجو کنید...به دلت رجوع کنید خدا را بشناسید و از وجودش توی زندگیتون لذت ببرید...وقتی خدا توتوی زندگیتون پررنگ بشه اونوقت همه چیزهای بی ارزش براتون کمرنگ میشن ...
باور کنید که با داشتن خدا میتونید بهتر و بهتر زندگی کنید...
برای اثبات خدا دنبال دلیل و برهان نباشید خدا را توی وجود خودتون جستجو کنید ....
(به قول ابجی نگینم خدا توی قلب ماست کافیه دستمونو بذاریم روی قلبمون تا حسش کنیم
پرحرفیه منو به بزرگواریه خودتون ببخشید!
---------------------------
نگینم:
اگه یموقعی کاری میکنم بدون از روی علاقه ایه که بهت دارم!
نگین خیلی گلی...من اگه تو رو نداشتم چی میشد؟!
ان شاالله که من لیاقت آبجیه گلی مثل تو رو داشته باشم!
ن
گین یموقعی منو تهنام نذاریااااااا...من دق میکنم

.
.

لحظاتتون ارام وبی دغدغه!

MINOO* شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

این عکسه خیلی نازه...یه حس خوبی بهم میده...
من پروانه ها را خیلی دوست دارم
قالبتم خوشگل شده...امروز اینجا در کمال تعجب بارون اومد

شارونا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ http://smile-ani.blogsky.com

ا!قالبتو عوض کردی؟؟قشنگیده!!!!!!!!!!!!!!

شارونا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://smile-ani.blogsky.com

سلام آبجی جونم...چرا باید غمگین باشی آخه؟ ظاهر شادت رو بیشتر دوستد ارم تا باطن غمگینت!!!!!!!!
به نظرم اگه باطنت هم با ظاهرت یکسان بشه خیلی بهتره عسلکم
باید عشق وو حال زندگی رو ببری آجی جونم...نه اینکه بدتر زمینه ی زندگیت رو با رنگ سیاه بپوشونی!!!!!!
نبینم بازم بگی غمگینیا!!!!
باید خوشحال باشی!!!!!! خوشحال...خوشحال...این همه آدم هستن که تورو دوستتت دارن(یکیشون خودمم)
دوستت دارم گلی خودم، آجی خودم...
تو این مدت خیلی دلم برات تنگیده بودا آجی...
میسی که رمز پست قبلیه رو بهم گفتی...
راستی اگه یه کم صبر کنی...یه هدیه ی ناقابل بهت میدم آجی..فقط صبر کن...مطمئنم خوشت میاد و روحیت باز میشه!!
دوست دارم، آجی شارونا

a&m یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ق.ظ http://kooche-baghe-tanhaei.blogfa.com

تو سعی کن دوستاتو فراموش نکنی
واز روی احساس به کسی دل نبندی
موفق باشی
آپم ومنتظرت

شارونا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://smile-ani.blogsky.com

سلام گلی...میسی که اومدی آجی جونم....خوبی؟؟؟
چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده بود..نظرتم خوندم...اومدم ببینمت و هم اینکه بفهمم آپیدی یا نه!دلم گرفت!آخه نه آپیدی!
فعلا بای آجی جون

خاطرات دانشجو یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

آپم گلم[گل]

Arash دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.lovelorn.rozblog.com


دلم تنگیده بوووووووود اومدم پیشت!

a&m سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://kooche-baghe-tanhaei.blogfa.com

منتظرتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یکتا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

نکین عزیزم داستان من و تو شبیه همه نه تنها من و تو بلکه من و تو و خیلی هاممنون ازینکه به فکرمی ازینکه نکرانمی من همه سعی مو میکنم تا بتونم فراموشش کنم نمیدونم جرا با اون که ١١ ماه میکذره دوست داشتنم بیشترمیشه حالا فعلا تصمیمم اینه که دیکه نرم سمتش دلم خوش بود که برکشته میدونستم برکشتنش الکیه اما به همون دلم خوش بود کاش هیج وقت نمیدیمشون

نینا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

نگین کجایی؟

شارونا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

اول اینکه...خیلی ذوق کردم نامتو خوندم آجی!!
وایییییی خوشحالم که تونستم، یا تونستیم خوشحالت کنیم
دوم اینکه...با اون عکسای فنقلی کارای قشنگ کردی...اسمت
و اسم وبلاگت...اسمت که قشنگیده بدجور...قبلا هم خیلی خیلی قشنگبود اما الان زیباتر شده...
یه چیز واسه اینکه بیشتر خوشحال بشی:
************************************************
روزی در آینه نگریستم و فهمیدم خوشگلی دردسر داره!خوش به حالت که دردسر نداری!
**********************************************
شوخی بودا!به دل نکیری آجی جونم
دوست دارم فراوون

نگین چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

نگین جان سلـــــــــــــــام
نمیخوای داستانو ادامه بدی؟؟؟؟؟؟
من هر روز میام سر میزنم ببینم ادامشو نوشتی یانه!!

آلوچه چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

نگینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


دلم برات تنگه.........................

یگانه جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام به نگین جون خوب خودم
باور کن فکر نمی کردم رفتنم ممکنه ناراحتت کنه... واقعا باید ببخشی... می بخشیدم؟؟؟
می دونی نگین اون تضادی رو که می گی خیلیا باهاش دارن دست و پنجه نرم می کنن... اخه ما فقط برای خودمون زندگی نمی کنیم که... بعضی وقتها لازمه برای اینکه خیال عزیزانمون رو از حال و احوال خودمون راحت کنیم باید همیشه بخندیم و خودمون شاد و خوشحال نشون بدیم... ولی وقتی پا تو خلوت تنهایی خودمون می ذاریم انگار تموم ناراحتی هامون یهو روی سرمون اوار میشن...
درسته، این تضاد قشنگه... اون اشکایی که توی این تنهایی ها ریخته می شه با تموم شور بودنش شیرینه... ولی بعضی وقتها دلمون هم میخواد واقعا همه از اونچه که اون ته مهای دلمون می گذره با خبر بشن... کاری که من کمتر تونستم توش موفق باشم...

اوهووووووووم
وااااااااااااااااااااااااااااااای ملسی یگانه جون اومدی دلم برات تنگ شده بود ...ولی خب نبودی که بیام پیشت
یهو نری هااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد