هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

هیچستان ♪

آدمک آخر دنیاست بخند...

عطیه ...


چند ماه پیش اگه یادتون باشه یه ارسال تو وبلاگ آلبالوم زدم و از همه خواستم واسه دوستم عطیه که تو کماست دعا کنن ...

اون زمان هر کی ازم میپرسید عطیه کیه نمیتونستم جواب بدم ... چون قول داده بودم کسی از دوستیمون خبر نداشته باشه . هنوزم نمیدونم چرا این قول و ازم گرفته بود(البته منظور از کسی اونایی بود که جفتمون رو میشناختن ... ) ولی اینجا رو هیچکس از اون بچه ها جز نازگل نداره ...

میخوام بگم دلم خیلی براش تنگ شده ...

میگن فراموشی گرفته ...

فک کنم حتی دیگه یادش نباشه دوستی به اسمه نگین داشته ...

بعضی شبا که خیلی دلم تنگ میشه یه تک بهش میزنم ...

ولی از اون موقع که تصادف کرده دیگه هیچ جوابی ازش نگرفتم ...

نمیدونم چرا امشب اینقدر دلم هواشو کرده ... مخصوصا هوای خنده هاشو ...

هنوز اون اس ام اسش تو خاطرمه ... وقتی گفت نگین خوشحالم که تو دوستمی  

با وجود اینکه چند سال ازم بزرگتره ولی هیچ وقت اینو حس نمیکردم ... با وجود اینکه هیچ وقت ندیده بودمش ولی یه دوسته خوب و واقعی بود ...


خدایا یعنی سالمه ؟

خیلی دوسش دارم ...

دعا کنید همیشه سالم باشه ...




پی نوشت :

-رمزه ارسال قبلی و هرکس خواست بهم بگه بدم بهش

نظرات 5 + ارسال نظر
خاطرات دامشجو سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.manvakhatereham.blogfa.com

سلام عزیزم
قضیه این رمزه چیه گلم؟

دلنیا سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://delniya.blogsky.com

آخی نگین عزیزم تو چقدر مهربونی
ایشالله که عطیه هم سالم و سر حال باشه

نازگل سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

الهی قربون اون دل مهربونت برم نگینی

مگه میشه کسی از اینکه نگین دوستش باشه خوشحال نباشه

من از عطیه خبر میگیرم حتما بهت میگم عزیزم

بووووووووووووووووووس :*

یکتا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ق.ظ

ایشالا که سالم و سر حال باشه
امیدوارم که دوباره از هم خبر بکیرید و خوشحال شید

Arash پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.lovelorn.rozblog.com

سلام نگین جون قالب نو مبالک!
ایشالا... حالش خوب باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد